آموزش های مجازی پریمیوم

برای مشاهده لیست ، سرفصل ها و قیمتهای ویدیوهای پریمیوم کلیک کنیک
مقدمه 

قبل از هرچیز باید به شما بگویم که همینکه الان دارید این مقاله را می خوانید، اثبات می کند که از سطح فکری بالاتری نسبت به خیلی از افراد دیگر برخوردار هستید. این روزها که تکنولوژی پیشرفت فراوانی داشته است، مردم دیگر مانند قبل وقتشان را برای رفت و آمدهای هزینه بر و کسل کننده تلف نمی کنند. در عوض افراد با سواد و زرنگ (مثل خودم 🙂 ) تا می توانند از تکنولوژی برای ارتقای سطح علمی خودشان استفاده می کنند . 

مزایا و معایب آموزش غیر حضوری در مقایسه با حضوری 
هزینه کمتر
  • یکی از بزرگترین مزایای آموزش مجازی صرفه جویی خیلی زیاد در هزینه یا اگر بخواهیم صحیح تر بگوییم، سرمایه گذاری آموزشی است .از آنجا که یک ویدیوی آموزش مجازی یکبار ضبط می شود و بارها قابل استفاده است، امکان ارایه آن آموزش به قیمت بسیار مناسبتر از آموزش حضوری وجود دارد.
  • حذف هزینه های مرتبط با رفت و آمد و اقامت و صرفه جویی در هزینه ها

کیفیت آموزش بالاتر 

از آنجایی که مربی در زمان ضبط ویدیو فرصت و امکانات بیشتری در اختیار دارد، کیفیت آموزش بسیار بالاتر خواهد بود به عنوان مثال چون ویدیوی های خودم ( مهندس مجتبی بی اذیت) را شخصا تدوین می کنم، در نتیجه بعد از ضبط لحظه به لحظه فیلم را بررسی می کنم . با وجود اینکه بیش از 15 سال است که تعمیرات موبایل را تدریس می کنم(گواهینامه معتبر شیوه ها تدریس نوین را هم دارم)، بارها اتفاق افتاده که پس از ضبط و بازنگری مطلب بهتری به ذهنم آمده و یا احساس کرده ام که می توانم بهتر و شفافتر مطلب را ارائه کنم، ویدیو را پاک کرده و مجددا آن را ضبط کردم و باز هم بازنگری و تدوین کرده ام . من برای تهیه یک ساعت ویدیو ممکن است ده روز وقت بگذارم و نهایتا یک ویدیوی عالی را ارایه کنم .

امکان استفاده از آموزش در تمامی ساعات شبانه روز 

خیلی از افراد با اینکه خیلی مشتاق یاد گرفتن تعمیر موبایل و تبلت هستند به علت مشغله زیاد فرصت شرکت در کلاس های حضوری را ندارند .آموزش های مجازی این امکان را برای آنها فراهم می کند که در هر ساعتی از شبانه روز که فرصت داشتند از آموزش ها استفاده کنند .

امکان تکرار مطالب به دفعات بی نهایت

اگر در کلاس حضوری شرکت کرده باشید، ممکن است به علت حجم مطالب یا سنگینی درک آنها مجبور شده باشید از استاد خواهش کنید تا مطلب را تکرار کند . اما ممکن است استاد فقط یکبار دیگر به طور خلاصه مطلب را توضیح دهد و حتی ممکن است به علت کمبود وقت از توضیح مجدد آن مطلب خودداری کند . اما یک ویدیوی تهیه شده بارها قابل تکرار و پخش است .

امکان انتخاب یک مبحث خاص 

خیلی از افرادی که در بازار مشغول به کار هستند ممکن است بسیاری از مطالب را بلد باشند و فقط در حوزه های خاصی نیاز به آموزش داشته باشند. ویدیوهای آموزش مجازی تعمیر موبایل و تبلت مهندس بی اذیت طوری برنامه ریزی شده که امکان انتخاب برای کارآموز را فراهم می کند.

عدم وابستگی به استعداد، دانش و علاقه کارآموزان دیگر

در کلاس حضوری حتی اگر تعداد کارآموزان دو نفر هم بیشتر نباشد، تفاوت سرعت یادگیری و استعداد کارآموزان ممکن است باعث اتلاف و وقت و کمی کسل کننده باشد. این موضوع در آموزش مجازی وجود ندارد.

کلاس ها و ویدیوهای آموزش مجازی مهندس بی اذیت چه مزایایی برای تعمیرکاران دارد؟

بسیاری از تعمیرکارانی که الان در بازار مشغول به کار هستند حتی به یکی از دلایل زیر لازم است از آموزش های مجازی مهندس بی اذیت استفاده کنند .

  • دانش کافی برای نقشه خوانی، تست جریان کشی، کار با باکس های مختلف و … را نداشته باشند.
  • به علت ترافیک کاری بالا فرصت ارتقای دانش خود را با تحقیقات نداشته باشند.

. برای درک بهتر باید عرض کنم که اگر یک تعمیرکار بخواهد با رشد تکنولوژی دانش خودش را ارتقا دهد باید روزی دست کم هفت تا هشت ساعت تحقیقات داشته باشد که عملا غیر ممکن است . من اینکار را انجام میدهم و ثمره آنها را در ویدیوهای مفید و کوتاه مدت ارایه می کنم .

  • ابزار جدیدی را خریداری کرده و بخواهد سریعتر از آن کسب درآمد کند
آیا ویدیوهای آموزش مجازی پشتیبانی هم دارد ؟

دو نوع پشتیبانی برای ویدیوها وجود دارد .

  1. پشتیبانی پریمیوم 
    • با پرداخت هزینه 500 هزار تومان به مدت 3 ماه هر سوالی داشته باشید را پاسخ می دهیم ( شخص خودم و در صورت نیاز به بقیه اساتید آموزشگاه بی اذیت ارجاع می دهم) و حتی در صورت نیاز وقتی برای تماس تصویری در نظر می گیریم و یا یک ویدیو برای شما تهیه می کنیم و ارسال می کنیم .
    • ویدیوهای تکالیف ارسال شده از سمت شما را بررسی می کنیم و اشکالات آن را توضیح میدهیم
  2. پشتیبانی عادی (رایگان)
    • در صورتی که حتی یک ویدیو هم خریده باشید از طریق ارسال سوال از طریق واتس اپ در صورت داشتن زمان پاسخگویی، پاسخگوی شما خواهم بود .

معایب آموزش تعمیرات موبایل و تبلت به صورت مجازی(غیر حضوری)

شاید تنها عیبی را که برای آموزش مجازی بشود در نظر گرفت این است که کارآموز لازم است ابزارهای کارعملی را تهیه کند و سپس تمرین کند . اما بیایید طور دیگری به قضیه نگاه کنیم . کارآموزان کلاس مجازی به دو دسته تقسیم می شوند .

  • دسته اول افرادی که تعمیرکار هستند و برای ارتقای علمی خود اقدام به تهیه ویدیوی آموزشی می کنند :
    • این افراد ابزارها را قبلا تهیه کرده اند و معمولا نیاز به خرید ابزار جدیدی نیست .
  • افرادی که تازه قصد دارند تعمیرکار بشوند
    • اولا بهرحال باید ابزارها را برای کار تهیه کنند و چه بهتر که با صرفه جویی در مبلغ پرداختی برای آموزش ابزار ها را تهیه کنند و با ابزارها خودشان آموزش ببینند. و بعدا هم از آنها در تعمیرگاهشان استفاده کنند.
آیا امکان دریافت مدرک فنی و حرفه ای با ثبت نام در کلاس های تعمیر موبایل و تبلت مجازی آموزشگاه بی اذیت وجود دارد ؟

بله، پس از پایان دوره از طریق پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه کارآموز به آزمون معرفی شده و پس از قبولی در آزمون مدرک بین المللی از فنی و حرفه تقدیم کارآموز می گردد.

چه کلاس هایی به صورت مجازی برگزار می کنید ؟

در حال حاضر دو دوره تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل و تبلت قابل ارایه است . 

 

  1.  

enemad-logo