مقادیر دیودی دوربین پشت POCO X3 pro

سلام و درود

این روزها با وجود برنامه های نقشه خوانی و مهندسی معکوس کار تعمیرات کمی آسان تر و سریع تر شده است . یکی از قلق هایی که باعث شد تعمیرکاران بتوانند خیلی زودتر عیب یابی را انجام دهند ، تست مقادیر دیودی یا Diode Value یا به زبان دیگر امپدانس گیری می باشد . برای عیب یابی به کمک دایود ولیو باید مولتی متر را در حالت تست دیود قرار دهید و مثبت مولتی متر را به گراند و منفی آن را به پایه مورد نظر متصل کنیم و مقدار نمایش داده شده روی صفحه مولتی متر فلوک خود را با مقدار نوشته شده در تصویر مقایسه کنیم . پایه ای که عدد آن اختلاف داره همان پایه و مسیری است که مشکل دارد و باید در ان مسیر قطعه خراب یا قطع وجود داشته باشد.

راستی پیشنهاد می کنم به صفحه فروشگاه هم سر بزنید و از جزییات کلاس های حضوری و مجازی مطلع شوید و یا بسته آموزشی ای را خریداری کنید.

ورود به فروشگاه

مهندس مجتبی بی اذیت

سلام مهندس مجتبی بی اذیت هستم رشته تحصیلی ام در مقطع کاردانی الکترونیک و در مقطع کارشناسی مخابرات سیار بوده است. همچنین در حال حاضر در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مخابرات سیستم مشغول به کار بر روی موضوع پایان نامه ارشد می باشم.حدود 20 سال است که در زمینه تعمیر و آموزش تعمیر دستگاههای الکترونیکی و فناوری ارتباطات و اطلاعات مشغول بکار هستم

مطالب مرتبط

enemad-logo